lite florida fynd.

Jag köpte inte så värst mycket i florda men här är ett par fina saker jag vill visa.


Det här fina linnet köpte jag på forever 21 för ca hundra svenska kronor. Urfint och ofatbart billigt!

I brist på nytt sprang jag med pengar i handen in på Victorias Secret och köpte åtta stycken under. Här är två fina.


Ska du shoppa så ska du självklart åka till Seagrass mills och shoppa på alla fina märkesoutletter men förutom det så kan du ju åka in till själva staden i Fort Lauderdale och titta in på dessa två...


I den här lilla butiken till vänster på Las Olas (som den delen av stan heter) finns mest skogshuggar, spets och stickade plagg från märket LF. Det är väldigt dyrt men får inte missa inte för något.

Denna butiken ligger på höger sida av samma gata och här inne finns ganska mycket glitter och glamour men framförallt en massa snygga tröjer och tshirts med fina tryck från märken som sky och juicy couture, missa inte.

Tack för att ni är så fina.

Kommentarer
Postat av: Tessan <3

Såå mysiga bilder fina du! <3

2010-11-09 @ 20:37:12
Postat av: johanna

åh. tusen tack!

dör lite på att dina bilder är så himla fina och mysiga!

2010-11-10 @ 13:55:36
URL: http://jafalk.blogg.se/
Postat av: stina

Jätte fint inlägg! bra för mig för jag sak dit i vår!!!!!

2010-11-10 @ 14:45:13
Postat av: frida söderquist

sv; åh, tack så mycket! vad glad jag blir :)

2010-11-10 @ 15:07:27
URL: http://tresekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0