favoritbloggar.

Nu ska jag visa några av de absolut härligast bloggarna på vår planet! Här är...



Lovisa Ranta - kisskissbangbang.devote.se

Hon beskriver sitt liv, tankar, känslor, kärlek och mode med så fina och välskrivna texter och bilder.
Hon är värd minst 1000 besök och jag förstår inte hur hon inte kan få så mycket cred som hon borde(!!).


...Och här är Flora - florasblogg.se

Fina flora skriver vackert om sin vardag och visar fantastiska fantastiska bilder. Hon har en härlig stil och hennes bilder är underbara. Missa inte denna finafina blogg!


...Olivia och Amanda -  Moderniteter.blogg.se/arkiv: moderniteter.devote.se

Åh vilken stil och åh vilka bilder! De får mig att drömma London, Paris, Vintage och Topshops fina kläder. Missa inte heller deras arkiv på devote.se!


Sandra Beijer - rodeo.net/Niotillfem

Ni har sökert både hört och sett men jag måste ände berätta om denna underbara blogg. Jag blir så avis på alla paris och tokyo resor, maskeradfester, söndager, måndagr, tisdagar och sjömanskläningar. ett måste!


Nu ska jag byta om, lägga mig, krya, läsa Norweigan wood och fundera om jag ska ha kvar min nya jacka eller inte.
love

Kommentarer
Postat av: leyla

åh. vilka bra bloggar!

2010-10-05 @ 19:09:34
URL: http://www.leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0