now you know what i do think about you, love, life, all what's true.

En lista – från niotillfem

10 FAVORITER
Färg: Blå.
Mat: Pasta Marinara/Frutti di mare. Eller nästan all pasta egentligen (minus allt för vanilga spagetti bolonges, Carobonara och lasange.
Band: Two door cinema club är nog favortiten-just-nu.
Film: The Holida, Last song och taken.
Bok: Hm.. Nick and Norahs infinite playlist, tror jag.
Sport: Kanot (kajak) för tusan! Och så lite simning kanske.
Årstid: Sommar såklart. Men vintern och Hösten är också otroligt fin.
Veckodag: Fredagar.
Glassmak: Det där går alltid efter humör men Magnum är mumma mumma i alla tider!
Tid på dygnet: Kvällningen.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:  Lite halvbra sådär.
Smak: Inget alls. Har mest ont i tungan.
Kläder: Sailortshirt.
Bakgrund: Ljudet från tv:n och en vit väg och en massa kuddar.
Nagellack: Naglarna väntar på något inte allt för tjejigt rött eller rosa.
Tid: Sexton och tolv.
Omgivning: kuddar, filtar och en massa filmer.
Irritationsobjekt: Att jag inte bokat biljetterna till håkan ännu och att jag inte är frisk.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Inte direkt.
Brutit mot lagen: Jo visst, på alla vis med cykel och sedan lite till.
Blivit arresterad: Nej, men stoppad av herr konstapel.
Badat naken: Ja, men länge sedan, men jag har lovat att ta första doppet 2011 naken!
Varit med på TV: Inte vad jag minns.
Kysst någon du inte känner: Vi kände inte varandra särskilt bra så ja... Herregud, det är precis detta jag syftar på
här.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: två, Isabelle & Cajsa.
Du tycker om: dumm fråga, jag tycker om många.
Du inte gillar: Idioter, elaka människor och de som förstör.

2 VAL
Kaffe eller te: Latte <3
Vår eller höst: Höst!!

1 ÖNSKAN:
att jag blir frisk ty NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0