hon sitter alltid där när septembervinden kommer.



på bild: jenny av: mig

Det är tisdag eftermiddag och jag sitter i skolan som en fånge i ett fängelse
längtandes efter att får släppas fri! Jag är en av de få som blivigt klar med       
dagens redigerings exam, och nu gör jag noll. Men snart ringer det ut och då    
får jag släppa lös caffelovern innom mig. Jag ska nämnligen möta upp fina och 
nu nyklippta Caroline på Mormors Skafferi. Men först... Skola.                         

Love.                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Emilia

YEAY Ny blogg! :D

2010-09-08 @ 13:11:29
Postat av: ASTRONAUTEN

Jäklar vilka fina bilder!

2010-09-29 @ 15:44:18
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Carofin

Hej snygging! jag blev nyklippt den dagen, hade nästan glömt att vi var och fikade den dagen! kommer du ihåg att det kom en kille och spelade gitarr och eftermiddagen var lite sådär fjolligt perfekt? det kommer jag ihåg! kärlek!

2010-10-05 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0