precis så säger hon hejdå.


Den här bilden har jag fotat på mig själv. Lilla enkla jag. Dock är jag inte så liten. Sexton i tisdags, den. finaste dagen på länge. Det slog mig just hur mycket jag har växt. Och snurret i skallen är mest ett ord. Framgång.
Jag tar förtillfället det här med denna blog seriöst. För jag vet liksom att jag kommer få läsare när jag fixat den riktiga bloggen. Jag vet hur man gör liksom. Men där är det ingen framgång nu.
Och träningen börjar ju ordentligt snart. Men jag är rädd att jag kommer nästa år och så är jag inte alls lika framgångsrik. Fast jag är lätt tränad. Och så har vi musiken. Jag har en ostämd gitarr och en alldeles för upptagen-i-en-sin-värl-tjej just nu för mig att "jamma" med. Så här är jag, arg och ledsen om torsdagskvisten. Med magont och nogon sorg innom mig som inte har någonstans att ta vägen.
Och så vill jag vara kär. Men jag vet att kärleken kommer när man slutar leta. Men tänk om man inte kan sluta leta då?

mer än så säger inte livet just nu.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Du gissade helt rätt ;) jag pluggar i h stad :)

vad brukar du göra i h stad då :)

2010-09-30 @ 22:09:10
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

vilken härlig bild :)

2010-10-01 @ 10:50:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

MOOOLLYS är tillbaka!! :)

Allt bra? KRAMIS

2010-10-01 @ 11:03:25
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0