lyckand att känna dig på nytt.

Juldekorationerna är uppe i stan och julmusik spelas i klassrummet. Det är tal om julmys varje helg och kallenderna är uppe varenda minut då vi planerar julmys, glöggfest och shopping här och där. I dag säger jag hejdå till hösten och eftersom jag är så fåordig i dag så tänker jag berätta om hösten som har varigt, i all sin enkelhet. ord:


ph: weheartit

ny vänn. längtan efter kärleken. höstté och kanelbullar. mobiltelefonprat. inga cigaretter. noveller. vit nacke. solljus överallt. bar hud. brun hud. ögon som möts. kvällsdrömmar. coffehouse. han med glasögonen. lyckorus. kramar. kängor. jackan är noppig. pussen. bussen. hunden som bet mig. snöfall i nyköping. det blev dom tillslut. florida. finnig och fet. glad igen. överdos av lycka. vännerna. nya skor. ångest. att älska sig själv. two door cinema club. kaffe. lyckan att känna honom på nytt. julfeber. Och fina läsare som gör mig galet glad varje dag.

snälla om ni vill beskriv er höst för mig?

Kommentarer
Postat av: sandra

massor av te, lite ensamhet, flyttar, impulsresa, tända ljus, idol, 2 steg från paradise, sms, fin göteborgsresa, höga fina hjärtslag, håkan hellström live i scandinavium, mysiga halsdukar, skinnvantar, mormor&morfar, en natt få somna i en varm famn, tågresor i mörker med musik i öronen, satsumas, omtapetsering och mycket annat! :)

2010-11-15 @ 20:07:08
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: ellan

Jag älskar din blogg! jag tror jag ska skaffa en egen! tack för inspirationen!!!

2010-11-15 @ 21:18:52
Postat av: sandra

fast oj, happysandygirl.blogg.se är ju jag egentligen!

2010-11-15 @ 21:42:55
URL: http://pussipannan.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag har ingen blogg men jag skriver ändå, så ska du svara svara här. Du är bäst och du är finast. din blogg gör mig glad varje dag och lyckorusen du ger får jag inte nog av. det är som en drog och även om du är fåordig älskar jag det! keep going! tänkte bara låta dig veta eftersom jag aldrig kommenterar eftersom jag inte har någon blogg! puss själv!

2010-11-15 @ 22:36:27
Postat av: Lisa

vad fint. min höst är så mycket men den är mest en massa te och mysiga doftljus!

2010-11-15 @ 23:13:16
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Elina

Te. Mys på fönsterkanten där man bara sitter lite för sig själv. Lilla-my kängor. Duffel. Kanelbullar. Mörker. Långkalsonger. Sparka på löv. Många tårar. Förlora en bästa vän. Masskerad med finisar. Gråta under täcket och be till vem som helst om att få det lite mindre sorligt. Sakna mormor fast man aldrig träffat henne. Startat en miljöklubb. Blivit irreterad på en nära vän. Sovit mycket. Datanördat. Dött lite granna. skrattat.

2010-11-16 @ 16:01:08
URL: http://crossoceans.devote.se
Postat av: bella

underbar text vännen.

du är så underbar,

en höst innerhåller allt fint och utan min underbara vän som läser detta just nu är den inte fulländad <3

kram

2010-11-20 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0