måndagskännslor.


med en förkyldning lät jag under dagens enda lektion tankarna snurra kring dagens kännslor. Det blir en himla röra med ord och rim men mer än så får jag inte fram en snöslaskig måndag som denna. Puss



prickiga händer
magont
halsen bränner, huvudet dunkar
fort, fort, fort
det snurrar, jag känner mig så poetiskt klok
men klarar inte att fokusera
vill mest göra annat mycket mera
Dansa, kyssa, känna flera, flera
ändå är det du
inget känns roligt, ingel känns kul
ändå älskar jag
också jul




Kommentarer
Postat av: Lisa

fint!

2010-12-07 @ 01:34:47
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: e

gaaaaaaalllllllllllleeeett fint!

2010-12-07 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0