det där med vinterkläder.


Det är ganska traditionellt för mig att när kylan börjar komma köpa nya vinterkläder. Halsduk, mössa, skor och jacka. Precis som man kan se några inlägg ner är skorna kirrade, halsduk köpte jag prisvärt på H&M. Halsduken går också att göra såhär med så mössan är också fixad och fin. Men sedan finns det där med jackan. Sedan förra i söndags har jag haft en finfin jacka från topshop hemma som jag har vart fram och tillbaka med. Så nu får den åka tillbaka. Men vad ska jag ha i stället liksom?

Åh, man märker allt för tydligt att jag är våg.


Såhär kunde jag se ut för ett år sedan. Glitterbasker, stort, stickat och monkiduffel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0