svar på frågor som ingen frågat.

hur skulle du bära upp; ett par svarta kilklackar? en vit skjorta?
Jag skulle stoppa in skjortan innanför ett par svarta, högmidjade jeans och sedan styla efter personlighet.

vilken låt är det just nu som du kan lyssna om och om igen utan att tröttna på?
Hela plattan; Lisa Miskovsky - falling water.

favoritplagget just nu?
Min nya stickade tjocktröja och min mysiga halsduk..

favoritgodiset?
Choklad!!

födelsedag eller julafton?
Julafton helt klart! även om årets födelsedag var mer än fantastisk.

Hur gammal är du?
sexton sedan i tisdags.



Vilket är ditt favorittvprogram och film?

Halv åtta hos mig säger jag aldrig nej till! Bland film är det nog The Holiday, Love Actually, Taken  & Hitta Nemo. Salig blanding men sån är jag!

Läser du mycket böcker? Vilka typer av böcker i sådana fall, och vilken äor din favorit bok?

Om kärlek och om vardag är nog mina favorit ämnen. Bästa boken är nog För bra för att dö.

Hur lång är du? och går du ofta i klackar?
Cirka 1.72 skulle jag tro. Mitt skosortiment består av kängor därav de flesta har antingen en låg klack eller hög i trä, converse, ballerinor, gummistövlar, så mja.. lite.

Bara undra om du skulle pierca dej, var skulle det bli någonstans då?
Gärna ingen piercing, hellre en tatuering. men annars, räknas det i högre delen av örat.

hur är det med kärleken ?
kärleken är bara längtan för mig just nu...

Vad har du på dig i höst?
Mycket stickat, kängor, fina mönster och gärna lite rött

Har du flickr eller liknande?

ja flickr har jag allt!

hvilken farge har du på tannbørsten?
Den är svart och vit just nu!

hva vil du bli når du blir "stor"?
I radio eller med en tidning - journalist.

har du et godt forhold med familien din/slekten din?
Ja det skulle jag vilja säga att jag har.

hva er du mest redd for?
Att förlora någon som står mig nära. Det är det värsta tänkbara.

Vad brukar du göra under dystra höstdagar?
finns inget som dyster höst för mig. tänk bara vänner och mys så hittar du det!

Kärlek. Vad är det för dig? Berätta om någon gammal kärlek.
Kärlek för mig är en av de mest fantastiska känslorna. Att vara nykär är nästintill obeskrivligt. Någon gammal kärlek vet jag inte riktigt om jag kan berätta om, eftersom jag bara upplevt en riktigt, första kärlek. Den var fantastisk.

vad fick du för förklaring när din pojkvän gjorde slut?
ja, var inte han utan jag som slutade det. det var inte rätt tyckte vi. patetsikt av mig att säga det som förhållande, 3 veckor, så äkta?

Vilken är den bästa känslan och varför?
Lycka. bara för att det finns inget bättre.

Vad är det konstigaste du gjort/sagt?
Där går det verkligen inte att välja en, jag är ganska konstig och komisk hela tiden, typ.

Har du någon dold talang?
Jag är himlans bra på dilekter!

Hur länga har du bloggat/ hur länge kommer du fortsätta?
Jag bloggade från september 2008-maj 2009, sedan tog det slut. Nu ska jag snart starta en ny igen, kanske på samma adress. Detta är mest ett allmänt tidsfördriv.

Hur känns det med ditt ex nu? kommer man över den huggande känslan efter slutet av en relation, eller försvinner den aldrig riktigt?

Jag och mitt ex vara nog aldrig så nära, och det varade inte så länge. sorgen varade i en vecka. Jag tror det blir värre när det är på riktigt.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? och du bara fick ta med dig 3 saker
Ett överlevnadskitt och två fina människor.

Är du populär bland killar?
Så svårt att se det från min sida...



frågor-härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0