what was i thinking, what did i hope for?

Denna eftermiddagen blev inte alls som tänkt. Om jag ens tänkte.




I bland blir jag så himla rädd. Rädd att jag ska bli så sjuk igen som jag var i våras. det började som en förkyldning men slutade med kramp i magen, illamående och halsfluss. det gick till och med så långt att jag fick tvinga mig själv till att kräkas på bästa sätt. Om jag inte blir bättre snart så får det bli något starkare att medicinera mig med än kaffe och te.

Men det får kaffe får det bli för nu, och kankse popcorn om jag frå sugen tillbaka. Det är tur att jag har så söta kusiner och världens finaste morfar som tar hand om mig. Och om en halvtimme börjar bra film på tv4. Bästa kuren.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0